Skrattstock!!

Heejheej! I lördas, den 30:e maj var jag i Långholmen i stan på Skrattstock. Jag var där med familjen och vännerna. Det var omkring 3000 - 4000 människor där. Helt underbart och sjukt roligt. Det är massa komiker som kommer dit och driver från kl. 12:00 till kl. 23:00. Öz Nujen var där, Jakob Öqvist, Kodjo som var program ledare i Talang och massa andra komiker, bl.a. från Parlamentet. Hahaha, jag fotade mej med alla! ;)) Bäästa dagen. Plus att det var så varmt så man låg och solade samtidigt och lärde känna massa nya människor. Den 30:e maj är det den varmaste och säkraste dagen under året. Det har alltid varit varmast då. Efter kl. 23:00 så drog vi och dem flesta ner till sjön vid en bro, en känd bro som jag glömt namnet på. Sååå vacker.

Kommentarer
Postat av: towee :)

snygg blogg!

kolla gärna in min blogg: http://ttowie.blogg.se

skrev precis ett inlägg om "varför finns man?"

kommentera om vad du tycker.

2009-06-02 @ 16:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0