Booring!

Hejhej! Jag har så tråkigt. Sitter i klassen och har NO. Håller på med ett arbete med min grupp, Nahid, Alex, Natta och Carro. Hoppas vi hinner bli klara, arbetet ska lämnas in idag och Carro är inte i skolan och Natta är i Småland, och jag pallar inte jobba. :)) Nää, men Alex hjälper Nahid med sin del och sen ska hon hjälpa mej. :P Hur som helst så kommer Lydia och Dani idag, mina kusiner från Norrköping. :D Dem var på Hammarby-AIK matchen igår. Dem är Bajare så klart. -.- Dem kommer till min skola idag efter lunch och sen ska vi dra hem till mej tillsammans. Vi kommer ha fett kul, ska ligga ute och sola hela daaan. :D Nu kommer min lärare Roberto. :S Måste jobba lite, eller låtsas ialla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0